fbpx
News

اشتباهات رایج در طراحی وب سایت

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

بواسطه امکان دورکاری توانسته‌ایم تیمی از بهترین متخصصین حوزه خدمات دیجیتالی را از سرتاسر دنیا تشکیل دهیم تا شما را برای رسیدن به اهدافتان همراهی کرده و در این مسیر ایده‌های شما را به بهترین شکل در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت اجرا و پیاده‌سازی نماییم.

عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.

از آنجا که موب سایت خدماتیایل ها تواسته اند به راحتی جای کامپیوترها را بگیرند، سایتهای ریسپانسیو عملا کاربران بیشتری را جذب می‌کنند. پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند باعث شده که به کامپیوترهای همیشه در دسترس و همیشه آنلاین تبدیل بشوند. طبق آمار کمتر از ۹% افراد از سایت‌های ریسپانسیو نشده بازدید می‌کنند. آن هم به اجبار. عدم توجه به این موضوع یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت خدماتی ارزان سایت است. حتما برای ریسپانسیو بودن سایت اقدام کنید تا تمام جزئیات سایت در تمامی دستگاه ها دیده شود.

11- تگ های H

شبکه‌های اجتماعی امروزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند که طراحی این شبکه ها با امنیت بالا و سرعت بسیار عالی برای کاربران شما توسط تیم حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ انجام می‌گیرد.

چرا سایت خدماتی ؟

امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون خدمات طراحی سایت خدماتی استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ سایت خدماتی ارزان ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت خدماتی‌سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.

برای داشتن یک سایت خوب سایت خدماتی حتما اطلاعات تماس را به نحوی که در معرض دید باشد در آن بارگذاری کنید. این عمل باعث می‌شود تا مخاطبان به شما و کسب و کار شما دسترسی داشته باشند و چه بسا از طریق یکی از راه‌های تماس از شما خرید هم بکنند.

۱۵- طراحی ریسپانسیو

استفاده مکرر از فایل های فلش یک اشتباه رایج در طراحی سایت است. برخی از طراحان سایت یا مدیران تصور می‌کنند استفاده مداوم از فایل های فلش و انیمیشن سازی ها در تمامی صفحات سایت، جالب است. اما این کار از دید مخاطب اصلا زیبا نیست و حوصله مخاطب را سر می برد. علاوه بر آن فایل های فلش در سیستم هایی که برنامه فلش روی آن نصب نیست لود نمی‌شود. همچنین استفاده مکرر از فایل های فلش سرعت و عملکرد سایت شما را پایین می آورد.

خطا

۱۴- خطای ۴۰۴

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باید گفت که با اتكاء به متخصصین متعهد و با تلاشی بی‌وقفه و خستگی ناپذير درصدد بر‌آمده است تا با تمام توان به کمک سایت‌ و نرم افزار‌های طراحی شده توسط كارشناسان خود پلی به سوی آينده‌ای بهتر و راحتر با اميد استفاده صحيح و سالم از تكنولو‍‍ژی‌های جدید را رقم بزند و با گام نهادن در عرصه تبليغات و انجام پروژه‌های متعدد تبليغاتی و محتوايی سعی بر فرهنگ‌سازی درست در اين زمينه را داشته است و اكنون با اميد به پروردگار متعال و با چشم‌اندازی وسيع از موفقيت و خدمت و با طراحی سایت خدماتی ارزان عزمی راسختر رو به جلو در حركت می‌باشد.

[login_fail_messaging]